INNOWACYJNOŚĆ

Być kreatywnym i wychodzić naprzeciw przeróżnym potrzebom klientów i partnerów biznesowych.


Naszą ambicją jest wykorzystywanie digitalizacji i nowych technologii we wszystkich dostarczanych rozwiązaniach oraz usługach. Robimy to we współpracy z naszymi partnerami i przy włączaniu procesów Open Innovation do naszej kultury organizacyjnej. Podążając za naszą wizją i globalną strategią nieustannie staramy się przewidywać nowe konteksty i kreować nowe, innowacyjne rozwiązania u fundamentów których leży analiza danych.

BLISKOŚĆ

Rozumieć specyfikę każdego rynku po to, żeby wiedzieć jak dostosować do jego realiów i podejście i oferowane usługi.


Widzimy, że strategie dotyczące nieruchomości stają się coraz bardziej globalne, ale rozwiązania często pozostają mocno lokalne. Bliskość to dla nas właśnie umiejętność połączenia tego, co globalne z tym co lokalne. Każdego dnia zespół ponad 5 tysięcy ekspertów w dziedzinie nieruchomości pracujący w ponad 30 krajach na całym świecie pomaga klientom w dostarczaniu rozwiązań opartych na rozumieniu celów biznesowych, specyfiki danego rynku i unikalnej umiejętności analizowania lokalnych uwarunkowań i danych.

EKSPERCKOŚĆ

Dokonywać właściwych wyborów i wiedzieć, jak tworzyć wartość.
 

Jako firma angażujemy się w rozwój i dostarczanie eksperckiej wiedzy i wsparcia w każdym aspekcie związanym z rynkiem nieruchomości komercyjnych, tak, żeby jak najwłaściwiej zarządzać cyklem życia inwestycji nieruchomościowych. Doświadczenie, wiedza i nasze zaangażowanie ma jeden podstawowy cel: dostarczać klientom i partnerom biznesowym rozwiązania najwyższej jakości, spełniające ich potrzeby oraz zawsze tworzące dodaną wartość.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Zawsze działać w zgodzie z wartościami.
 

W BNP Paribas Real Estate interesuje nas nie tylko rozwój rynku nieruchomości komercyjnych i realizacja naszych celów biznesowych, ale także budowanie jakościowych, długoterminowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Cenimy zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani. Wierzymy, że budynki przyszłości tworzą miasta przyszłości. Miejsca otwarte, różnorodne, promujące dobrobyt ekonomiczny, społeczny i środowiskowy.

Każdej osobie z zespołu zależy na pielęgnowaniu kultury firmy, w której każdy, niezależnie czym się zajmuje, uwzględnia te cztery podstawowe wartości we wszystkim, co robi.

Erik Drukker
Erik Drukker
CEO CEE